kiiwilina

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Evelina kiviranta - 4 april 2011 15:02

Slutat skolan nu, men eftersom Danne-booi o siss har

snott med sig datorn till Eskön så

gör jag ett snabbt inlägg här innan jag sticker hem ^^

Jag tror jag ska sitta själv i fortsättningen på naturkunskapen

för fan vad mkt jag fick gjort :O

Eller ja, mer än vad jag brukar :P

menmen, nu blire hem o käka fiskepinnar me moos sen kanske åka hem till hjärtat

eller om jag gör det senare :P Men tror jag

gör det på en gång faktiskt :D

Vad jag har hört så har det gått bra för hjärtat mitt på Euromaster iaf ^^

Låter toppen! :D

Menmen, nu ska jag nog ta mig en prommis hem som vanligt :P

See yah suckers! :D


 

Av Evelina kiviranta - 4 april 2011 08:19

jag får en engång be om ursäkt för den dåliga uppdateringen :O

Men har haft fullt upp nu i helgen och älsklingens data

funkar ju inte :/

I fredags hände inte så himla mkt, älsklingen o jag tog det

bara lugnt hemma hos honom :)

Sedan på lördagen var det bara att gå upp tidigt och

börja fälla träd! En jätte björk på pluttens gård ^^

Det tog sin tid, men det var jätte kul att träffa allihopa!

Alla älsklingens syskon, pappa och farmor m.fl :)

Sedan runt sex tiden fick älsklingen och jag sticka för att skjutsa

Smurfen och Sara till Arlanda ^^ Hoppas dom har det bra där borta :D

Sedan stack jag o baby o käkade på max (A)

Sedan när vi kom hem blev vi bjudna på partaj hemma hos Joel :D

Det kom ganska mkt folk och det var roligt att sticka dit

o träffa allesammans samtidgt för det är tyvärr inte så ofta man gör de :/

Roligt var det också att supa ner folk (A) hihi ^^

Jaja, idag är det älsklingens första dag på EuroMaster!

Hoppas det går riktigt bra men det tror jag att det gör :) <3

Idag slutar man 15.10 ... SEEEEEGT! Fyfan ><

Sedan blir det hem o ja, äta?

Menmen, det var en liiten snabb uppdatering :P

Ska försöka bli bättre ^^

See yah!

Älskar min gullfis mest av allt! :* <3

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards