kiiwilina

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Evelina kiviranta - 21 april 2011 17:51

Grattis till Emma Lind idag på hennes dag! :D

Hoppas du har haft en toppen dag och får en toppen kväll ;D


Vi ska upp till henne om en stund tror jag ^^

Och för er som inte vet är det Fredriks syster :)


Anyway, det funkade att skälla ut er läsare om att ni

var kassa på att kommentera! xD

Fick iaf 2st kommentarer x) Bättre än inga! :D


Wellwell, pojken min jobbade över idag ^^

Nu står han i duschen o när han är klar så ska vi byta om o

sedan traska upp till Emma om ett tag :)


Jao, förövrigt har jag plockat o städat lite här o där,

byggt med lego med William o fikat :P

Ikväll kanske det blir bilkurragömma eller liknande :D

Skit skojjigt ^^

See Yaah!

Av Evelina kiviranta - 21 april 2011 11:25

Vill bara börja lite snabbt med att säga,

NI ÄR KASSA PÅ ATT KOMMENTERA! >.<

Man vill ha roliga eller trökiga kommentarer att svara på,

bara det är kommentarer! Do you feel me? ;D


jaja, Vaknade nyss. JA DET GJORDE JAG!

Väldigt trött .. Men skönt vare.

Ska gå ner o käka lite frukost kanske ..? Ja det tror jag att jag gör (A)

Sen leta på nån ork som kanske ligger o skräpar här i huset för

att ta mig ner till affärn o köpa cigaretter! :D Sweet.


Ne, nu hade jag nog inte mer att säga tror jag.. JO!

Hade trevligt igår hos Smurfen med älsklingen och Linnea :)

Åkte dit på en kvälls fika, lika myigt som alltid ^^

TJARÅ!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards