kiiwilina

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Evelina kiviranta - 11 april 2011 11:35

Jahapp, innan lunch hade vi en lektion med Owe med motoriska

grejer (att man rör på sig och använder kroppen, inte tex en bil motor x) )

Gööh svettig blev man iaf! Fyfaen..

Well well, nyss ätit så nu är man härligt mätt i magen :)


Älsklingen slutar sent idag o jag slutar nångong innan 3

så då ska jag hem o sooova men det blir nog

att jag sätter mig med Jespers tatuering o fortsätter rita eftersom

jag har fått lite mera ideér ^^,


Jaojao, hade en kass start på dagen men sen när

man tänkte på sitt hjärta och hur underbar han är och att

han är mitt livs största och rätta kärlek kändes allt bra igen!

I will love you now and for ever!

En stund utan dig känns som en evighet :(

Saknar dig och längtar tills du slutat för idag på jobbet plutten! :) <3

Älskar dig <3


 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards