kiiwilina

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Evelina kiviranta - 23 april 2011 19:27

Tar hundra år för mig att logga in här, jag tror jag blir galen!


WellWell, en händelserik dag!

Älsklingens alla syskon är här m.fl

Vi har varit ute hela dan och spelat volleyboll och haft oss ^^ Riktigt roligt!

Har ganska nyligen käkat jätte god mat så nu är man mätt och belåten ^^

Älsklingen är ute o provkör Perras (hans far) bil nu :p

Gullplutten och jag åkte även en sväng till Sandsnäs o satte oss

på en brygga i solen och gick längs stranden :)

Jäääätte mysigt :* <33


Nu vet jag inte vad som händer riktigt men det är riktigt

härligt att vara en del av en sån här stor underbar famlij!

Gillar dom allihopa så mycket så mycket! :)<3


Juste, kanske ska berätta att jag ska bli mamma!? ;D

Japp, ja, jag är inte gravid! Nejnej ;)

Utan Johanna & Alice har en skäggagam som heter Gizmo som

inte kommer riktigt överens med den Hugo (den andra skäggagamen)

och mår bara dåligt tyvärr :/

Så då kanske jag ska få ta över henne :D WIIHOO!

Hon är ju så söt o gó!

Så hoppas min ekonomi kmr överens med de och att vi

hittar ett terarium så kommer det säkert bli kanon!


Ne nu ska jag ner o kolla om mitt hjärta har kommit tillbaka :)

Få se när jag kan blogga igen (A) See Yah!

   

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards