kiiwilina

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Evelina kiviranta - 7 april 2011 19:44

Oj, glömde ju berätta för er att jag har skaffat mig

2 veckor ferier jobb i sommar på förskolan i Hedesunda

där min plutt bor! :D

Galant! ^^ Från den 13 Juni till den 24 Juni :D

Så jag får inge lov direkt inte men sen så! :D


KAXIGT!

 

Av Evelina kiviranta - 7 april 2011 19:43

Haha, så jäkla kolckren Egoina är!

Ni borde verkligen läsa hennes blogg    En bra start på dagen kan jag lova   

http://egoinas.se/

Well well, såg nånting om kissiesbajsäckelungens blogg också -.-'

Fyfaan säger jag!! När ska "människan" inse vad hon håller på med?!

Får ju nå frispel på na! Blir TOOOKIG! >.< 


Jaojao, stack inte på fitnessen idag för jag har typ hafy kramper

i magen/livmodern idag :/ Inge kul alls.

Hoppas det bara är mensvärk men det tror jag! :D

Va duktig o sydde fast 4 knappar idag iaf när jag kom hem ^^

2 st på min bajsbruna jacka och 2 st på min kofta :P

Jag har knapp förbannelse! Alla bara ramlar av ;O

Menmen, har kommit GANSKA långt på Jespers tatuering o jag mmsa

en bild till honom och han verkade ganska nöjd :D

Ne nu ska jag fixa lite här på designen igen o se om jag får till nå bra x)

Ciao mina wonderful läsare som jag har! :*


Fredrik Lövgren, leéndet på mina läppar :* <3<3<3<3<3

Av Evelina kiviranta - 7 april 2011 11:57

Nåågra bilder från igår :P

Ja, EGO bilder -.-'

Tänk på att det är amatör bilder oxå xD


      

       Ne, nu orkar jag inte lägga upp nå mer bilder plus att jag har proc nu >.< WISH ME LUCK! Sens ska jag eventuellt ringa om sommar jobb (Y) See yah!


Av Evelina kiviranta - 7 april 2011 08:23

Jahapp, another day in school..

WellWell. Har typ nån figa nu men tack gode gud är de

inte jag som ska göra den xD

Matte och jag ska göra den nångång efter lovet ^^

Efter lunch har man prov ..

Hoppas det går bra!

Igår åkte jag och älsklingen till Johanna & Alice :D

Riktigt kulit :)

Först fick jag försöka mysa med Hugo, JA! FÖRSÖKA!

Men han ville krypa runt upp på min axel/rygg

och absolut inte ligga i snuttefilten så han fick åka tillbaka

in i terariumet xD

Då tog dom fram Gizmo ist ^^

Hon var så mysigt så o sov i snuttefilten i min famn! :D

Åååh, jag vill också ha en sån snäll liten bebis ^^ (nej ingen riktig´bebis-

än utan en skäggagam xD)

Well well. Min dag idag är fitness som vanligt till fem o

efter det är jag död! -.-'


En bild av de jag tog igår ^^

 

Hejsvejs!

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards