kiiwilina

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Evelina kiviranta - 18 april 2011 16:14

Wellwell, har ägnat min dag till tv tittning :P

Ganska awesome, fast synd att de är fint väder ute

o jag vet inte vad jag skulle kunna hitta på ute x)


Imorn blire hänga med Smurfen och saxen :D

Mm, låter spännande jag hålle med ;D

Vi får se hur det blir ^^

Och på onsdag åker jag in till stan, sticker hem en liten stund

sen blire va med Petra :)


Längtar tills hjärtat kommer hem!

Har fått höra att hn jobbar t.o.m nästa vecka också :O

AWESOME!

Från första början sa do ju att han bara skulle jobba förra veckan

och veckan innan de ^^ Så de är ju bra :) Han blev väldigt glad :)

Men så e de :)

Nu ska jag nog gå ner o vila lite ^^

Huvudvärken börja komma tillbaka :/


Well .. Bye Bitches!


 

Av Evelina kiviranta - 18 april 2011 09:18

Godmorgon Gormorgon!

Här ligger man inte och sover bort hela lov dagarna inte!

Ne självklart när man får sova hur länge man vill så kliver

man upp 8.30 pch käkar frukost, läser tidningen, fixar disken

och går ut o tar morgon ciggen! :D

Härligt :P


Älsklingen jobbar hela veckan o står i. Dutti han ^^,

Idag vet jag inte vad jag ska göra, blir väl en slapp dag bara :)

Ska snart gå ner o glo lite tv :P

Hoppas på att man blir utvilad på det här lovet,

så skoltrött som jag är! -.-'

Imorn ska jag höra av mig till Smurfen o kolla om hon har lust att

gå ut o gå med mig eller nå om det är fint väder :)


Hoppas ni andra får en kanon dag! :D

See ya!


 


SHIT! Tänk att det såg ut såhär för en månad sen här på gården :O

Nu ser man gräset, nykrattat :D

 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards