kiiwilina

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Evelina kiviranta - 20 april 2011 15:15

Nu har jag fipplat, fixat o donat här på bloggen!

Blev mkt ljusare men ändå mer min stil!

Så vad ni än tycker om den så ska jag ha den kvar för nu

diggar jag den stort :D

Jag ska ta tjugo i fem bussen från stan om den nu går nån då

till Valbo o hoppa av mitt i ingenstans-jag-har-aldrig-varit-där

o försöka leta mig fram till älsklingens jobb O.o

Kan bli spännande de där!

Få se hur de går, blir väl lika sur på mig o mitt

lokalsinne som vanligt -.-'

aja, nu ska jag försöka hitta på nå att gö i drygt en timma -.-'

See yah!


All my love goes to you sweetie Fredrik Lövgren :* <3

Av Evelina kiviranta - 20 april 2011 14:57

Min lill siss vill inte koppla in camen åt mig så hon o jag

kunde ta lite fula bilder :(

ELAKT!

Wellwell, bli inte träffa Petra idag heller för hon har ont i foten :(

Have no idea vad jag ska gö nu >.<

Tar nog tjugo över fyra bussen till älsklingen igen.

Eller så åker jag till valbo o hoppar av där o åker med

hjärtegull hem ^^,

Men det är bara för att vi får inte så mkt tid tsm

nu när han jobbar tyvärr :/

Fast det är ju kanon att han får jobba självklart :)

Well well..

Bajs på er! D:

Av Evelina kiviranta - 20 april 2011 11:08

Nu har jag suttit ett tag o fipplat med en ny

och egen header som jag gjort alldeles själv :D

Hiss eller diss?

 


Jag gillar den! Fast det är nånting som fattas känns det som ...

Hmm får fundera över det under dagen för nu

ska jag snart springa till bussen o åka hem ! :P

See yah!

Av Evelina kiviranta - 20 april 2011 09:38

Jahapp, här sitter jag fixad o klar (ja, jag har sminkat mig! ;O)

och väntar på att klockan ska bli ungefär halv

tolv så jag kan gå till bussen :)

Just nu fipplar jag med att försöka få in lite bilder

i datorn så jag slipper lägga upp gamla hela tin xD


Igår så klippte Smurfen mig o det gick jätte bra!

Kanske inte syns så mkt på bilden jag KANSKE lägger ut nu

för idag har jag plattat håret (A)

Jaojao, sedan gick vi en lååång prommis o de va skönt :)

Sen när älsklingen kom hem åt vi som vanligt sen gick

vi ut i garaget :D Jag börjar trivas där nu för jag får lära mig nya

saker nästan hela tiden :D Igår gjorde jag rent tändstiften o så :)


När jag kommer in till stan ska jag hem en snabbis o hämta

lite grejer sen ska jag träffa Petra. Få se vad vi hittar på ^^


 


Ne nu ska jag lattja lite! See yah!


Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards