kiiwilina

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Evelina kiviranta - 10 april 2011 15:12

Tjena Tjoho!

Idag är söndag redan . Uscha! Vill ha längre helg (A)

Men snart är det lov :D

Well,well, imorse/förmiddags så skjutsade älsklingen och

jag Sara hem till valbo o sedan blev bjudna på fika :) Mysigt ^^

Påväg hem ringde dom plutten från EuroCar och ville att

han skulle komma o jobba ;O Bra för honom så han

får lite mer inkomst :)

Så nu har han farit iväg efter ett stressat däckbyte där jag var

med o hjälpte till som vanligt (A) hih.. Känner mig lite stolt faktiskt :P

Menmen, nu ska jag försöka plugga till Naturkunskaps provet som

man har imorn då .. Kmr ju gå sissodär för jag är ap trött >.<

Menmen måste man så  måste man!

Sedan är det bara att vänta på gullhjärtat :)

Tjingeling så länge!


All my love 2 you Fredrik Lövgren    

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards