kiiwilina

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Evelina kiviranta - 15 april 2011 13:14

Fyfan vad skönt med äntligen lov! :D

Herregud vad jag känner mig som en karl xD

Speciellt när man kollar på andra ungdomstjejer ;O

Att dom jämnt klär sig snyggt, sminkar sig skit snyggt o grejar :O

Jag myser jämnt runt i mina mjukisar O.o

Förutom dom här senaste dagarna när det har

varit fint väder då har jag faktiskt haft på mig leggins

och en stor.... t-shirt? Linne? Tunika? Nånting likande xD

Wellwell, that´s who i am!

Är hemma nu o har lov! YEES!

Ska vänta på att hjärtat sk sluta vid 4-5 tiden nångång

så kommer han o hämtar mig så far vi till Häsen :D

Har väl inte så mkt mer att säga nu för nu ska jag tjura om

att jag vill ha nya skor o nya kläder o bara byta

ut allt mitt gamla skit :'(

Men självklart har man inte pengar till det! O.o Åååh.

Well well. Ha en fin dag som jag ska ha! :D


 

Presentation


Tja! Mitt namn är Evelina, 20 år och bosatt med i Hedesunda utanför Gävle med min underbara sambo Fredrik! I min blogg får du läsa om mina åsikter, min vardag som mig själv och lite till. Välkommen hit och stanna gärna kvar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards